Γιορτάσαμε και φέτος στο σχολείο μας την επέτειο μνήμης του “Πολυτεχνείου” τονίζοντας “το επίκαιρο” του μηνύματος της. Οι μαθητές μας συμμετείχαν πρόθυμα στην οργάνωση και παρουσίαση της γιορτής. Το κύριο δρώμενο ήταν ένα θεατρικό μονόπρακτο
Read moreΕορτασμός επετείου 17ης Νοεμβρίου 1973