Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες του σχολείου μας

Ο σύλλογος καθηγητών και η διεύθυνση του σχολείου μας θα ήθελε να συγχαρεί τους επιτυχόντες μαθητές στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις και να τους ευχηθεί καλή συνέχεια στις σχολές που επέλεξαν και πέρασαν.

Το σχολείο μας φέτος είχε 20 επιτυχόντες με το “νέο σύστημα” (προσανατολισμών) και 6 με το “παλαιό σύστημα” (κατευθύνσεων).