Στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β’ Λυκείου πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο για τη Φιλαναγνωσία από τη φιλόλογο του σχολείου μας Ελένη Ποζιού σε συνεργασία με την υπεύθυνη καθηγήτρια του Β1 τμήματος, Μαρία Μιχαηλίδου. Στη δράση οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να περιπλανηθούν στον μαγικό κόσμο του βιβλίου και μέσα από τεχνικές θεάτρου να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.
Εργαστήριο Φιλαναγνωσίας

