Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στο ΓΕΛΔΕ Σαπών

Την Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου, το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στις δράσεις για την
Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου, μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην προώθηση του
φίλαθλου πνεύματος και στην ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σχετικά με τις αξίες
του αθλητισμού.
Στο πλαίσιο της ημέρας, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν
σε αγώνες βόλεϊ με σκοπό να ενισχύσουν το αίσθημα του "ευ αγωνίζεσθαι". Οι
συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες ανέλαβαν διαδοχικά χρέη διαιτητών, κριτών,
γραμματείας αγώνων, προπονητών και φιλάθλων, προκειμένου να αντιληφθούν βιωματικά
την έννοια της αθλητικής δεοντολογίας και τη σημασία της ευγενούς άμιλλας.