Πραγματοποιήθηκε στις 22/1 η κοπή της πίτα του συλλόγου διδασκόντων και φέτος με τυχερό το κ. Γ. Πανδρώνου ο οποίος και πέτυχε το φλουρί.
Το κλίμα γιορτινό και εύθυμο μοιράστηκαν ευχές για ένα χαρούμενο και ευτυχισμένο νέο έτος. Παράλληλα στα διάφορα τμήματα έγινε επίσης κοπή βασιλόπιτας όπως απαιτεί το έθιμο.
Στην συνέχεια ακολούθησαν σε όλο το σχολείο δραστηριότητες καθαρισμού του περιβάλλοντος χώρου από απορρίμματα.

