Κανονικά η λειτουργία του σχολείου την Παρασκευή 14-1-2022

Το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά (δια ζώσης) από την Παρασκευή 14.
Παρακαλούνται οι μαθητές να προσέλθουν κανονικά και αφού έχουν κάνει και δηλώσει την Πέμπτη τα self test στο edupass κατά τα γνωστά.